Wikia

Er is een kringloop in sjablonen geconstateerd: Sjabloon:Infobox Quest/Quest

SpoilerEdit

BeloningEdit

Benodigde dingenEdit

MethodeEdit

  • Ga naar Chondur op Meriana en spreek met hem. Hij vertelt je dat zijn leerling vermist wordt. Het lichaam is te vinden op Goroma.
  • Eenmaal op het eiland, vind je in het westen een kleine grot. Ga naar beneden en open het lichaam. Hier vind je een spreukenboek, breng dit terug naar Chondur.
  • Hij pakt je spreukenboek maar zegt dat hij dode lichamen nodig heeft om het ritueel te voltooien.
  • Een dode Rat, dode Black Sheep en dode Chicken kun je het beste krijgen door deze te summonen. Op Non-PvP werelden kun je de monsters op het eiland gebruiken om je summons te doden.
  • Wanneer je hem alle dode dieren gegeven hebt, krijg je een soort protectie om voorbij de energiemuur te komen op Goroma.

GesprekkenEdit

Speler: hi
Chondur: Be greeted, child.
Speler: spellbook
Chondur: Ah, thank you very much! I will honour his memory.
Speler: energy field
Chondur: Ah, the energy barrier set up by the cult is maintained by lousy magic, but is still effective. Without a proper counterspell you won't be able to pass it.
Speler: counterspell
Chondur: You mean, you are interested in a counterspell to cross the energy barrier on Goroma?
Speler: yes
Chondur: This is really not advisable. Behind this barrier, strong forces are raging violently. Are you sure that you want to go there?
Speler: yes
Chondur: I guess I cannot stop you then. Since you told me about my apprentice, it is my turn to help you. I will perform a ritual for you, but I need a few ingredients. ...
Chondur: Bring me one fresh dead chicken, one fresh dead rat and one fresh dead black sheep, in that order. Summoned ones will do as well as natural ones.
Speler: bye
Chondur: Good bye.

  • Wanneer je een dode kip hebt

Speler: hi
Chondur: Be greeted, child.
Speler: counterspell
Chondur: Did you bring the fresh dead chicken?
Speler: yes
Chondur: Very good! <mumblemumble> 'Your soul shall be protected!' Now, I need a fresh dead rat.
Speler: bye
Chondur: Good bye.

  • Wanneer je een dode rat hebt

Speler: hi
Chondur: Be greeted, child.
Speler: counterspell
Chondur: Did you bring the fresh dead rat?
Speler: yes
Chondur: Very good! <chants and dances> 'You shall face black magic without fear!' Now, I need a fresh dead black sheep.
Speler: bye
Chondur: Good bye.

  • Wanneer je een dood zwart schaap hebt

Speler: hi
Chondur: Be greeted, child.
Speler: counterspell
Chondur: Did you bring the fresh dead black sheep?
Speler: yes
Chondur: Very good! <stomps staff on ground> 'EVIL POWERS SHALL NOT KEEP YOU ANYMORE! SO BE IT!'
Speler: thanks, bye
Chondur: Good bye.